Las Vegas dag 3

12 juni 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 21, 12 juni

Vandaag worden we allemaal een beetje gaar wakker. Even rustig aan dan maar. Uiteindelijk gaan we pas om tegen half twaalf ontbijten. Nog even wat laatste dingen gekocht en terug naar het hotel om in te checken voor de terugvlucht. Ik moet er nog niet aan denken, maar er is geen weg meer terug en dus vliegen we morgen weer naar Amsterdam. Helaas lukt het na meerdere pogingen niet om online in te checken. Dan maar morgen op het vliegveld.

Dan gaan we eindelijk doen wat bij Jeffrey en Tessa hoog op de verlanglijst stond voor deze vakantie, naar een shootingrange. Iets buiten de Strip zit er 1, daar gaat het gebeuren. Het handigste vervoer hier in Las Vegas is toch de taxi. Dus met de taxi op naar Battlefield Las Vegas. Jeffrey kiest er voor om met een M4 en een AR15 Sniper riffle te schieten. Tessa gaat voor een Glock 17 en Marco neemt net als Jeffrey de M4. We zijn niet de enige zeg maar. Wat een drukte nog hiervoor zeg... En het is maar goed dat we gehoorbescherming gekregen hebbn.... Alle drie vonden ze het erg leuk om een keer gedaan te hebben. En ook niet slecht. Alle drie hebben ze met bijna alle kogels de schietschijf geraakt. Na het schieten werden we teruggebracht naar het hotel met een Humvee. Leuke ervaring om daar mee over de Strip te rijden.

Na het schieten dan eindelijk even tijd om bij het zwembad te liggen. Dat was er nog helemaal niet van gekomen. Op de een of andere manier duurt alles wat we deze vakantie plannen om per dag te doen altijd langer. Dus het zwembad was er nog even bij in geschoten. Zoals alles hier is ook het zwembad groot. Even heerlijk een paar uurtjes gelegen, onder de Eifeltoren, wat wil een mens nog meer…. Tessa en ik dan. Marco en Jeffrey hebben de vijfde wedstrijd van de Golden State Warriors gekeken. De eerste 3 hadden ze gewonnen, de vierde verloren, dus als ze vandaag winnen is het kampioenschap NBA binnen. Na 2,5 uur is de buit binnen. De Golden State Warriors hebben de NBA Finals 2017 gewonnen!

Inmiddels is het negen uur, dus snel wat eten en dan naar het Ceasers Palace wat we nog willen bekijken. We kiezen voor een pizzeria buiten op een terras. Die was ons aangeraden door de militair die ons terugbracht naar het hotel in de Humvee. Ze hebben hele aparte pizza’s hier. Het is net een taart. Ziet er lekker uit, maar iets te heftig voor het late tijdstip. Bijna  tien uur inmiddels….

Na de heerlijke pizza gaan we naar Ceasers Palace, maar die valt eigenlijk een beetje in het niet vergeleken bij Venetie, maar dat kon ook bijna niet anders. De bedoeling was om als laatste nog een gokje te wagen in ons eigen hotel, maar geld opnemen is hier een beetje gedoe, dus dat lukt niet. Was vast een teken.... Inmiddels is het na twaalven en zijn we er ook klaar mee. Morgen moeten we ook om zeven uur al op. We willen op tijd op het vliegveld zijn, vanwege het inchecken. Dus terug naar het hotel en lekker slapen.

1. Els:
    13 juni 2017
    Jammer dat het voorbij Is! Ik wens jullie een goede terugvlucht! Eenmaal thuis kan het nagenieten beginnen. Bedankt dat ik digitaal mee mocht reizen
  2. Annelies Visser:
    13 juni 2017
    T is erg jammer dat t voorbij is, maar jullie hebben absoluut álles eruit gehaald wat er in zat!!
    En, eerlijk gezegd houd je dit ook niet zo heel lang vol denk ik, want wat hebben jullie veel gezien! Goede thuisreis en sterkte met de jetlag.
  3. Rodger:
    13 juni 2017
    Mooi hoor, zo een leuke vakantie! Goede terugreis gewenst...